« 費用対効果 | Main | なんか・・・ »

February 18, 2006

義理チョコ

今年は家族から義理チョコをもらいました。他にもデッカイ袋物のアーモンドチョコとか、チョコクッキーとか、便乗商品もたくさんいただきましたよ。会社の状況は寂しい限りでしたが。チョコとクッキーのペアというのが最近の流行なんでしょうか?クッキーは手作りだったらしく、味の方は・・・でした(笑)。89933596_233

|

« 費用対効果 | Main | なんか・・・ »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/74224/15486249

Listed below are links to weblogs that reference 義理チョコ:

« 費用対効果 | Main | なんか・・・ »